niedziela , 15 Maj 2022
Fanów
Użytkowników
Subskrybentów
BACK TO LIFE FESTIVAL – będzie to pierwszy, dwudniowy festiwal indoorowy z muzyką elektroniczną w naszym kraju. Powrót po dwuletniej przerwie musi być spektakularny, dlatego też rezerwujcie datę 23 i 22 kwietnia! Jak już doskonale wiecie, dzień wcześniej, 22 kwietnia po raz pierwszy w Polsce gościć będziemy projekt Anjunabeats Europe z wyjątkowym trio Above & Beyond na czele. Ostatni weekend kwietnia to wielkie święto wszystkich fanów muzyki elektronicznej, w szczególności muzyki trance, przeżyjmy je wspólnie! Wróćmy do życia pełnego muzyki już w kwietniu.
Impreza: Dreamstate Europe 2022
Data imprezy: 23 kwietnia 2022
Miejsce: Arena Gliwice
Start: 19:00
Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/720834395061030/
Bilety: dreamstate.abilet.pl
Line up:
Aly & Fila,
Blastoyz,
Giuseppe Ottaviani Live 3.0,
Kai Tracid,
John O’Callaghan and Bryan Kearney presents Key4050,
Markus Schulz presents ISOS,
Menno De Jong,
Nifra,
Paul van Dyk,
Simon O’Shine,
Will Atkinson
Gorące jak Sahara i wysokie jak piramidy. Są jedynym duetem, który odniósł spektakularny sukces, pochodzącym z duchowych krain Egiptu. Od Morza Śródziemnego po Redand, od Kairu, aż do głębi Synaju, zbudowali ogromną, niezwykle lojalną krajową grupę fanów.
Przeszli do historii i po występach u boku takich artystów jak Sting, Madonna i wielu innych. Wystąpili i byli gospodarzami własnego Future Sound of Egypt Event przed Wielkimi Piramidami w Gizie w Egipcie.
W 2020 roku Aly i Fila zostali wybrani w audycji radiowej A State of Trance Armina Van Buurena „The Tune of 2020” za współpracę z Plumb – Somebody Loves You, a także z tym samym utworem Aly & Fila i ich wytwórnia Future Sound of Egypt stali numerem 1 na głównej liście Beatport we wszystkich gatunkach muzyki tanecznej.
W 2020 roku Aly & Fila po raz piąty w ciągu ostatnich 7 lat zdobyli pierwsze miejsce wśród DJ-ów Trance Podium Awards.
W 2019 roku Aly i Fila zostali wybrani jako DJe numer 1 trance podczas DJ Awards, a także DJe numer 1 w plebiscycie Trance Podium Top 100 DJ Poll. W tym samym roku Aly & Fila występowali na największych imprezach i festiwalach na świecie, takich jak Tomorrowland, Electric Daisy Carnival Las Vegas, Creamfields, EDC Mexico, ASOT 900, BeyondWonderland SoCal, Dreamstate SoCal, Dreamstate, Ibiza Residency at Shine i wiele innych na całym świecie.
Marka Future Sound of Egypt Aly & Fila przez ostatnie 3 lata gościła również własną scenę na słynnym na całym świecie festiwalu Tomorrowland w Belgii.
Aly & Fila od 11 lat są obecni w rankingu DJ Mag Top 100 Poll.
W 2021 roku Aly & Fila nadal promowała swoje marki na całym świecie, wydając kilka singli, w tym współpracę z Arminem Van Buurenem
W grudniu 2021 Aly & Fila po raz trzeci z rzędu została wybrana jako DJ numer 1 w plebiscycie Trance Podium Top 100 DJ Poll
Również w grudniu 2021 roku, drugi rok z rzędu, Aly & Fila została wybrana melodią roku w audycji radiowej State of Trance za współpracę z Arminem Van Buurenem, z udziałem Kazi Jay „For All Time”.
Kobi Nigreker, znany pod pseudonimem Blastoyz, to izraelski producent, muzyk i DJ.
Blastoyz wydał wiele singli i EP dla wytwórni takich jak Nutek Records, Alteza, Armada Music, Dreamstate, Spinnin’ etc.
Utwory Blastoyz były grane w wielu setach i w najwyżej ocenianych audycjach radiowych Armina Van Buurena, Hardwella, R3HAB, Garetha Emery, Sander a Van Doorna, W&W i wielu innych. Muzyka Blastoyz jest stale obecna na topowych listach Beatpor i ma miliony odsłuchań w serwisach streamingowych na całym świecie. W jego bogatej karierze muzycznej Blastoyz nawiązał znaczącą współpracę z takimi artystami jak Seven Lions, Vini Vici, David Gravell i wielu innych.
Blastoyz stale koncertuje w Europie, Azji, USA i Ameryce Południowej, występował na takich festiwalach, jak „Tomorrowland”, „A State of Trance”, „Creamfields”, „Ultra Music Festival”, „Electric Daisy Carnival”, „Dreamstate”, „Sziget”, „Transmission”, „Airbeat One”.
Blastoyz znalazł się na 94. miejscu w rankingu DJMag w 2021 roku.
Uosobienie energii muzyki trance zarówno w podejściu, jak i w produkcji.
Włoch Giuseppe Ottaviani od dawna uważany jest za jednego z najlepszych w tym gatunku cudownych i płodnych twórców. Od najwcześniejszej pracy studyjnej jest synonimem wybitnego transu. W ciągu ostatniej dekady trzy wersje jego projektu Giuseppe Ottaviani Live od nowa ustaliły, co może zrobić DJ. Projekt dodał dynamiki największym festiwalom muzyki elektronicznej, takim jak Tomorrowland, Dreamstate, EDC, ASOT czy Transmission.
Jego występy to korowody klubowych hitów, z których ‚Linking People’, ‚Through Your Eyes’, ‚Ready’, ‚Angel’ and ‚No More Alone’ to dopiero początek.
Latem 2019 roku, swoim czwartym albumem, Giuseppe fundamentalnie zmienił reguły gry, łamiąc bariery producent/odbiorca.
Giuseppe zawsze stawiał na produkcje w swojej karierze muzycznej. Czerpiąc z pozornie nieograniczonych zasobów inspiracji i z pasji tworzy, eksperymentuje i sam sobie stawia wyzwania. Jego dyskografia to obecnie prawie 80 produkcji i ponad 60 remiksów. Swoje albumy wydaje w Black Hole Recordings, Armada, FSOE, Subculture i jego własne GO Recordings.
Jego najnowszy album Evolver (2019) to kolejna zmiana w podejściu do produkowania muzyki elektronicznej. Album zebrał wiele pochwał za niezwykłe podejście do muzyki klubowej. Magazyn MIXMAG napisał: „To, co zaczęło się jako prosta improwizacja, zakończyła się całkowitą przebudową procesu twórczego Giuseppe Ottavianiego. Biorąc pod uwagę proces twórczy, pełen ciepła ‚Envolver’ jest z natury klubowy.
Czerpiąc ze swojego ogromnego repertuaru utworów, Giuseppe podczas występów na żywo znalazł się w sytuacji, w której mógł się właściwie odwrócić od miksera. I to było dla niego za mało, chciał stworzyć większy związek pomiędzy DJem i odbiorcami. Spakował więc do walizki przenośne studio i pojechał w trasę. W ten sposób powstał projekt LIVE!
W Gliwicach Guseppe zaprezentuje Live! 3.0. W tej wersji nie tylko będzie można delektować się tworzoną na żywo na dekach, klawiszach i perkusji muzyką, ale też efektami wizualnymi i świetlnymi.
„Nie obchodzą mnie gatunki muzyczne – muzyka to emocje.”
Kai jest niemieckim producentem, DJ-em i autorem tekstów, znanym od połowy lat 90. z pionierskiej pracy nad połączeniem trance’u i acid.
Według 100tracklist jego Cooperation DT64 był najczęściej odtwarzanym utworem techno w 2020 i najlepiej sprzedający się utwór techno 2020 na Beatport.
„Freedom of expression“, „303 State” czy „Wrong or Right” zajęły 1 miejsce na liście Top3 Beatport Techno Charts i był odtwarzany ponad 13 milionów razy na Spotify.
Na początku lat 90. muzyk samouk pracował dla Franka Fariana, od którego wiele się nauczył o miksowaniu i produkcji. Platynowe i Złote Rekordy były tego efektem.
Punktem przełomowym w karierze Kai’aTracida był rok 1997. Swoim pierwszym singlem Your Own Reality podbił rynek niemiecki.
Międzynarodowy sukces przyszedł rok później wraz z wydaniem piosenki „Liquid Skies”. Obydwa utwory pojawiły się później na debiutanckim albumie „Skywalker 1999”.
Utwory z drugiego albumu Tracida „Trance & Acid” są nadal grane na całym świecie przez renomowanych DJ-ów Techno z listy A.
Kai wystąpił na największych światowych imprezach, takich jak Timewarp, Mayday,
Tomorrowland, Parookaville, Creamfields, EDC i Dreamstate.
Key4050 to projekt irlandzkich artystów Johna O’Callaghana i Bryana Kearneya. Ich oficjalny debiut był starannie przygotowany. Zaczęli „uzbrojeni” w ponad 40 oryginalnych produkcji stworzonych przez 24 miesiące w słynnym studiu Music First.
Dźwięk Key4050 jest wyjątkowy. Chwile intensywnej technologii przechodzą w melodyjną błogość, powstającą pod silnym wpływem młodych klubowych czasów O’Callaghana i Kearneya.
To, co przynoszą jako wrażenia dźwiękowe, jest całkowicie ekskluzywne, pokaz stylu, który można oglądać tylko NA ŻYWO.
Przez ostatnie 10 lat Markus Schulz stworzył wiele indywidualne tożsamości muzycznych – progressive, trance & house, wszystko w unikalnym brzmieniu fusion. Połączonenie jego głównych setów DJ-skich; albumów wydanych przez wytwórnie Armada i Coldharbour oraz bardzo znane audycje radiowe Global DJ Broadcast, umieściło go na czele amerykańskiej rewolucji EDM. Ten sukces znalazł odzwierciedlenie w cotygodniowych setach granych dla dziesiątek tysięcy, a nawet milionów słuchaczy GDJB oraz albumach, entuzjastycznie przyjmowanych przez krytyków, wtakich, jak „Do You Dream?” czy „Scream”. W 2008 roku Schulz znalazł się na 10. miejscu listy Top 100 DJ Mag i od tego czasu utrzymuje się na wysokich pozycjach. Posiada tytuł „Najlepszego DJa w Ameryce” przyznany przez magazyn „DJ Times” w latach 2012-2013. Grając ponad 150 koncertów rocznie, stał się najbardziej zajętym międzynarodowym DJ-em grającym w Stanach Zjednoczonych.
Poprzez swoją naturalną interakcję z publicznością, bezbłędne miksowanie harmoniczne, intuicyjny wybór melodii, jego słynne sety zachwycił tłumy w każdej większej metropolii. Kariera dj’ska Schulza przebiegała w dużej mierze równolegle z producencką. Na początku lat dziewięćdziesiątych, koncentrując się na zapleczu pomiędzy trance a progressive, zaczął docierać do coraz większej liczby odbiorców. Jego kariera nabrała znacznego, kiedy w 2004 roku podpisał kontrakt z agencją DJ-ów wagi ciężkiej – David Lewis Productions (współpracującą również x Arminem van Buurenem).
Teraz jest stałym bywalcem największych i najbardziej znanych klubów, aren i festiwali na świecie, co tydzień przedstawia swoją niepowtarzalną wizję progresywnego transu. W Europie rozbił bank na Transmission, Nature One, Dance Valley, Electronic Family, Sunrise i Tomorrowland. Zagrał też na Creamfields, Global Gatherings i grał w setach na Space, Miami, Avalon w Los Angeles i Amnesia na Ibizie. W Stanach, na największych festiwalach Electric Daisy, Nocturnal i Ultra dało się odczuć presję Schulza. Wzniecał też zamieszanie w Azji Południowo-Wschodniej i Australii. Schulz przez 4 lata z rzędu znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu DJ Mag, regularnie plasuje się na listach przebojów FTB, Trance Addict i Trance Podium jako drugi pod względem wielkości spinner trance. Wygrał Best American DJ na IDMA w 2008 roku.
Menno de Jong jest znany przede wszystkim jako DJ i producent trance, mający ogromne grono fanów na całym świecie. Mieszka w Amsterdamie w Holandii, urodził się 17 marca 1984 roku i od najmłodszych lat interesował się muzyką — zarówno klasyczną, jak i nowoczesną.
Klasyczne wykształcenie na pianinie i niesamowita pasja do muzyki sprawiły, zaczął grać i produkować jako DJ jako bardzo młody człowiek. Po raz pierwszy dał się poznać jako producent, wydając „Guanxi” w brytyjskiej wytwórni Anjunabeats w 2004 roku. W następnych latach szturmem podbił scenę Trance z takimi singlami, jak „Tundra”, „Last Light Tonight”, „Spirit”. ’, ‚Turtle Paradise’, ‚Never Lose The Magic’, ‚Place In The Sun’ z wokalem Ellie Lawson i wiele innych. To spowodowało, że stał się ulubieńcem czołowych DJ-ów tego gatunku, w tym Tiësto, Armina van Buurena i Paula van Dyka. Liczne remiksy utworów, takich jak „Mark Otten – So Serene”, „Karen Overton – Your Loving Arms”, „John O’Callaghan ft. Ria – I’ll Follow” oraz klasyka „Hydra – Affinity” również okazały się popularne w Społeczności trance’owej.
Występował w najważniejszych klubach i fna estiwalach na całym świecie, w tym Tomorrowland, Dreamstate, A State Of Trance, Amnesia Ibiza i Amsterdam Dance Event.
Po współpracy z wieloma wiodącymi wytwórniami Menno ostatecznie podpisał kontrakt z Black Hole Recordings w 2013 roku, gdzie zaczął wydawać utwory w legendarnym wydawnictwie In Trance We Trust. Dzięki temu ukazały się niektóre z jego największych dotychczasowych wydawnictw, wśród których znalazły się melodyjne arcydzieło „Any Other Day”, klubowy hymn „Creatures Of The Night” z kanadyjskim wokalistą Noire Lee, seria trzech singli inspirowanych Psy i Tech zatytułowanych „Abhyasa”, „Ahimsa”. ’ i ‚Ananda’, a ostatnio współpracował z Adamem Ellisem przy produkcji tego, co okrzyknięto jednym z największych wokalnych nagrań Trance współczesnych czasów: Set To Sail z Kate Louise Smith.
W wyniku tej serii udanych wydawnictw Menno został poproszony o objęcie stanowiska kierownika ds. A&R w In Trance We Trust w 2014 roku, stając się twarzą wytwórni, z jedną z najbogatszych historii w tym gatunku i zapewniając platformę dla przyszłych gwiazd Trance.
Zawód DJ-a to zawód uprzywilejowany. Nagrodą jest możliwość łączenia się z innymi ludźmi na całym świecie, którzy podobnie jak Nifra kochają muzykę.
Dziś współpracuje z czołową agencją managerską i bookingową międzynarodowej gwiazdy Markusa Schulza, Schulz Music Group, a także jedną z najważniejszych wytwórni Coldharbour Recordings. Urzekła swoich fanów swoją szczególną mocą melodyjnego trance’u i ciepłą osobowością.
Nikoleta Frajkorova urodziła si.e na Słowacji. Jej miłość do muzyki rozkwitła w dzieciństwie, a gdy była nastolatką, muzyka elektroniczna stała się dla niej najważniejsza. Jej ciężka praca i umiejętności DJ-skie zostały nagrodzone możliwością zagrania u boku najlepszych światowych spinnerów przejeżdżających przez jej kraj; takich jak Tiesto, Paul van Dyk i Armin van Buuren.
Jej sukces na Słowacji przyciągnął uwagę pochodzącego z Miami Markusa Schulza; gdzie jej debiut producencki „Ready” wydany przez Coldharbour Recordings w 2008 roku stał się nie tylko ulubionym hitem dla fanów, ale także znaczącym przełomem.
W następnych latach Nifra coraz częściej występowała poza swoim krajem ojczystym, na festiwalach, takich jak np. A State of Trance w Holandii. Jej miłość do Holandii w końcu skłoniła ją do nazwania Amsterdamu swoim stałym domem.
Oprócz kontynuowania działalności produkcyjnej i koncertowania, wkroczyła również w świat radia; początkowo z Be Progressed, a teraz co miesiąc z uznanym Rebel Radio na kanale trance Digitally Imported.
Dalszy sukces w Coldharbour został osiągnięty dzięki hymnowym utworom, takim jak „Dark Harbour” i „Athena”, a w 2014 roku Nifra dołączyła do szeregów Schulz Music Group. Po raz pierwszy otworzyły się przed nią drzwi publiczności w Ameryce Północnej – w tym na słynnym Ultra Music Festival w Miami, a także zapowiadany Transmission w Bratysławie. Jej więź z coraz większą publicznością była coraz silniejsza, dzięki czemu stała się jedną z czołowych postaci kobiecych reprezentujących scenę muzyki tanecznej.
Rok 2015 był monumentalną zmianą dla Słowaczki, prawdopodobnie dzięki jej największemu dotychczasowemu sukcesowi, jakim była jej pierwsza kompozycja z wokalem, u boku Seri w „Army of Lights”. Po tym sukcesie miała szanse zagrać jako headliner w szanowanych miejscach, takich jak Avalon w Los Angeles i Ministry of Sound w Londynie. Jej rok zakończył pracę u boku jej mentora Markusa Schulza, w ramach jego projektu City Series Collection.
W 2016 roku jej gwiazda zabłysnęła jeszcze bardziej, kiedy to odegrała integralną rolę na trasie „Watch the World” Schulza, demonstrując wszechstronność jako DJ-ki. Wraz z oryginalną produkcją „Rebel” jej remiksy „Love Me Like You Never Did” z Watch the World, a także „Mangata” Dimension spotkały się z dużym uznaniem, przyczyniając się do jej występów na pierwszej nowojorskiej edycji Dreamstate.
Zaczynał od odkrywania muzyki elektronicznej w radiu w kuchni matki. Teraz występuje w klubach i na festiwalach na całym świecie. Paul van Dyk zyskał reputację nie tylko jednego z najbardziej płodnych artystów trance’owych, ale też ikony kultury tanecznej.
Dorastał w komunistycznych Niemczech Wschodnich przed upadkiem muru berlińskiego. Jako jeden z pierwszych DJ-ów grywał w nowo otwartym klubie i przyszłym przełomowym Tresorze.
Obecnie Van Dyk jest rezydentem w światowej imprezowej stolicy Ibizie od 1999 roku, to najdłuższa rezydencja w historii Białej Wyspy. Jego występy na kultowym berlińskim Love
Parade rutynowo przyciągała tłumy, nawet do miliona, ale to wciąż blednie wobec 1,3 miliona osób, które był świadkami jego sylwestrowego występu w Rio de Janeiro w 2008 roku.
Z ośmioma albumami studyjnymi i niezliczonymi singlami i remiksami na swoim koncie, van Dyk dał się poznać jako niezwykły producent. Jego wydawnictwo „For An Angel” z 1994 roku jest uważane przez Mixmag za jeden z największych tanecznych utworów wszechczasów, a jego trzeci album „Reflections” był nominowany do nagrody Grammy. Van Dyk ma na swoim koncie remixy największych nazwisk muzyki elektronicznej — między innymi Deep Dish, Faithless i Underworld oraz kilku ikon muzyki pop i rock, w tym Madonny, Britney Spears, Depeche Mode i U2. Jego muzykę można usłyszeć w filmach takich jak „Mroczny rycerz”, „Sisterhood of the Traveling”, „Pants” i „Zurdo” (ten ostatni przyniósł mu meksykańskiego Oscara za najlepszą ścieżkę dźwiękową), a także w reklamach i grach wideo.
W 2000 roku van Dyk uruchomił VANDIT Records, a jego pierwszym wydawnictwem był trzeci album Paula „Out There and Back”. Prowadzi też swoją audycję radiową – VONYC Sessions – nadaje do ponad 100 stacji na całym świecie, gromadzi 21 milionów słuchaczy i 3,5 miliona pobrań podcastów miesięcznie. VONYC Sessions stała się jedną z najważniejszych audycji radiowych nie tylko w muzyce trance, ale także w muzyce tanecznej
ogólnie.
W ciągu swojej kilkudziesięcioletniej kariery van Dyk zdobył wiele nagród i wyróżnień, w tym dwukrotnie DJ Mag’s Number 1, DJ Award (w 2005 i 2006), nagroda Mixmag’s Man of the Year (1999), wielokrotne IDMA, meksykańska nagroda Lunas del Auditorio dla Najlepszego Artysty Muzyki Elektronicznej na Żywo oraz 2 nagrody Trance Master Awards na DJ Awards (2006 i 2018). Został również doceniony za swoją działalność charytatywną na rzecz osób pokrzywdzonych w kraju i za granicą, otrzymując Medal Honoru Berlina i nagrodę MTV Chiuku, a także za wspieranie inicjatyw interesu publicznego, takich jak Rock the Vote.
Van Dyk wydał dwa albumy studyjne, które znalazły się na szczycie listy przebojów w 2018 i 2019 roku – „From Then On” i „Music Rescues Me”, które spotkały się z powszechnym uznaniem krytyków.
Simon O’Shine to polski producent muzyczny oraz DJ, który wyrobił sobie uznanie na scenie muzyki elektronicznej, a konkretnie – trance. Znany na całym świecie przede wszystkim z orkiestralnych, pełnych emocji produkcji, które przez lata nam dostarcza. Nie ogranicza się jednak do konkretnego stylu, czego rezultatem są liczne muzyczne eksperymenty w jego bogatej już dyskografi.
Występuje obok najsławniejszych gwiazd muzyki trance, w największych światowych festiwalach takich jak Electric Daisy Carnival czy Dreamstate California organizowanych przez Insomniac – największą światową markę w branzy muzyki elektronicznej, Luminosity Beach Festival, Electronic Family jak i samodzielnie, dając popis na scenach w USA, Meksyku, Argentynie, Australi czy paostwach europejskich.
Jego produkcje wspiera sam Armin van Buuren, który promuje muzykę naszego rodaka zarówno na swoich trasach koncertowych ( między innymi „Armin Intense” ), w audycji A State of Trance czy licznych kompilacjach CD (Universal Religion Compilations/A State of Trance YearMix) wydanych pod szyldem Armada Music. Doceniany również latami przez egipski duet Aly & Fila czy Paul van Dyk’a trafia do coraz szerszej publiczności, poprzez swój indywidualny, charakterystyczny przekaz.
Podczas gdy innych ograniczają gatunki muzyczne, Will Atkinson jest wolny, odmawiając dostosowania się.
Tech, trance, techno, progressive, acid, melodyjny czy eksperymentalny…?
Jest nimi wszystkimi – i znacznie więcej.
Gatunki oznaczają zasady, a Will Atkinson nie jest zwolennikiem zasad.
Talent Willa jest jego siłą napędową. W połączeniu z jego bardzo zabawnymi i humorystycznymi kanałami w mediach społecznościowych – w końcu mamy artystę tętniącego kolorami, który oferuje bardzo potrzebną alternatywy dla szarej i monotonnej codzienności, od której tak wielu jego rówieśników stara się oderwać.
Will Atkinson to osoba, która łączy futurystyczne obrazy muzyczne dla porzuconego pokolenia, tworząc arcydzieła, a następnie dodając szczypty czystego szaleństwa. Za to kochają go fani. Szkot, który zaczął miksować płyty w wieku 7 lat, jest odpowiedzialny za 14 numerów 1 w Beatport i ponad 100 nadawanych przez BBC Radio 1. Teledysk do singla Willa Pat Butcher (Beatport numer 1 przez 3 tygodnie) wygenerował 1,6 miliona wyświetleń w ciągu pierwszych 48 godzin.
Obszerna dyskografia Willa jest listą pełną hitów i hymnów. Seventh Heaven, Didgeridoo, Autobahn, Fired Up, Leave A Message, Bloody Nora, Chasing After You, Lies Cost Nothing, Pat Butcher, Victims, Numb The Pain, Subconscious, Mesmerize (ft Rowetta from The Happy Mondays), The Gamer Changer, Fresh Meat… produkcje definiujące wszystkie gatunki, okupujące szczyty list przebojów, kultowe tytuły, które ustawiają poprzeczkę nieprzyjemnie wysoko dla rywali Willa. Jeżeli jeszcze dodamy jego niesamowite remiksy wielkich hitów, takich jak JES – Imagination i Sunlounger Ft Zara – Lost…. jeśli chodzi o pisanie i produkcję – tego chłopaka śmiało możemy nazwać mistrzem.
Wydawał we wszystkich najbardziej prestiżowych wytwórniach: VII, Subculture, Kearnage, FSOE, Spinnin’, Armada, Perfecto Fluoro, Blackhole i Vandit. Obecnie zapotrzebowanie na umiejętności produkcyjne Willa osiągnęło szczyt. Jego remiks JES – Imagination jest już jednym z największych przebojów 2019 roku, zajmując pierwsze miejsce na Beatport przez zdumiewające pięć tygodni.
Harmonogramu tras Willa wielu mu zazdrości. Był rezydentem na Cream Ibiza i regularnie grał na Tomorrowland, EDC Vegas, Coloursfest, Untold Festival, Unkonscious, EDC Mexico, Dreamstate, Beyond Wonderland , Creamfields, Luminosity, Electronic Family, BAT Buenos Aires, Subculture Australia, Paradigm Australia, Earthcore, Sunburn, A State of Trance i wiele innych.
22 kwietnia 2022
1 kwietnia 2022
20 marca 2022
20 lutego 2022